We zijn er weer! Week 8/9/10 - Reisverslag uit Lakewood, Verenigde Staten van Daan Baarsen - WaarBenJij.nu We zijn er weer! Week 8/9/10 - Reisverslag uit Lakewood, Verenigde Staten van Daan Baarsen - WaarBenJij.nu

We zijn er weer! Week 8/9/10

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daan

16 Mei 2014 | Verenigde Staten, Lakewood

Zo, ik ben er weer!
Het heeft even geduurd, maar ik heb weer het een en ander mee gemaakt en te vertellen.
Ik had de laatste weken even geen kracht, energie, tijd en creativiteit om iets te schrijven. Oh en zin haha. Maar ik vind het leuk dat jullie het zo leuk vinden en de reacties die ik krijg/kreeg zijn een goede motivatie om te blijven schrijven. Ik ga het denk ik wel even anders doen, geen wekelijkse verslagen meer met een dag tot dag beschrijving, maar een weekverslag van de week totaal, in een verslag. Als dit lukt.
Hang me der niet aan op dus, het moet wel de moeite waard zijn, maar nu ik weer zit te schrijven ben ik al lekker aardig op weg en ik heb nog niks gezegd haha, laten we beginnen.
Ik zit ondertussen alweer in Denver. Ik heb in me laatste week bij Chambrel at Williamsburg, Virginia, me laatste trainingen en cursussen afgesloten en afscheid genomen van alle servers. En de residents natuurlijk, dit blijkt toch altijd moeilijker te zijn dan je verwacht. Van de een neem je zo afscheid en met de andere heb je toch wel een soort van leuke band. Je leert veel van ze en soms zijn het wijze lessen. Ik was aan de ander kant ook wel weer heel blij dat ik weg kon en eindelijk weer naar Chicago mocht, god wat keek ik daar naar uit in die laatste week. (Ik zeg wel god maar nee, ze hebben me nog niet bekeerd hier :p). Na een lange rit van de community naar het vliegveld was het dan echt zo ver en konden we het vliegtuig in. Ik ging er blij en vrolijk in (het vliegtuig) en kwam er met angstzweet uit..! Godskolere wat een drama vlucht! Het maakt niet uit wat voor een ganster of stoere bink je bent, als je vliegtuig een vrije val maakt en je ipad op je buurvrouw der schoot beland én letterlijk elke vrouw in het vliegtuig gild van angs, geloof me, dan ben je even gay voor 5 seconden.. Ik heb werkelijk op het punt gestaan om me baas te bellen en hem al scheldend te zeggen dat ik voor geen goud meer zou vliegen. Doods angst. Het blijkt aan Chicago te liggen, en na een kwartier van schudden en air drops, besloot de pilot het vliegtuig met een bloedgang naar beneden te brengen en bij de landing besloot me telefoon van me schoot te vallen en belanden zo kompleet aan de andere kant van het vliegtuig. Gelukkig zijn amerikanen zo vriendelijk en had ik 'm binnen 4 minuten weer terug. Iedereen bleek een leuke landingen te hebben gehad en na mekaars doods ervaringen te hebben gedeeld besloten we het maar op een zuipe te zetten. De avond was lang en lang, heerlijke avond met een klein nachtelijk tripje door de straten van downtown. Zaterdag was uitbrakken, shoppen en uiteindelijk niks kopen. Zondag was ongeveer het zelfde alleen was de avond ongekend en eentje voor in de boeken. Ik zal jullie de ergste dingen besparen want er lezen ouders en opa's en oma's mee, maar het komt er op neer dat ik ben getazerd en dat lol hebben gehad met attributen van de straat.. Voor details, app me maar haha.
Denver is voor zover ik nu ben gekomen best een leuke staat. Ik zit in een buitenwijk op ongeveer 30 minuten van downtown. Op me vrije dag zal ik daar dus een bezoekje aan moeten brengen. De bergen geven toch wel een heel fijn gevoel en ik kan niet wachten tot ik daar een bezoekje aan kan brengen, misschien zelfs nog een afdalingkje (geen idee hoe je dat schrijft) wagen! Ik hou jullie op de hoogte!
Toedeloe!

  • 16 Mei 2014 - 16:59

    Linda:

    Hey Daan,

    Wat weer een verhaal, die horror vlucht moet ik niet aan denken. Wat eng !! Verder heb je het heel leuk, zo te lezen. Geniet er weer van, blijf schrijven en we blijven je volgen..... Groetjes Linda

  • 16 Mei 2014 - 17:23

    Loes:

    Hoi Daan,

    Ik weet niet of het verstandig is om je Opa dit berichtje, te laten lezen die spannende angstige bange momenten zijn goed en mooi beschreven.

    Maar voor een Opa met vliegangst is het verschrikkelijk om dit te lezen volgens mij gaat hij er nu zeker niet meer in.

    Leuk weer een nieuw avontuur hoog in de bergen vlak bij de Rocky Mountains ik heb gelezen dat het toch nog zo'n 120 tot 160 km van Denver af ligt.

    Ik hoorde dat je een mooi appartement ,voor je zelf had met twee badkamers en twee badkamers hoe lux kan je het hebben.

    Het lijkt wel of je elke 3of 4 weken weer een ander school reisje hebt. maar wel met hard werken ,
    en zo trek je Amerika door.

    Mop veel plezier in Denver en ik ga op vakantie 24 mei tot 3 juni maar we spreken elkaar nog wel.

    Dikke knuffel van je Oma.

  • 19 Mei 2014 - 14:36

    Angelique:

    Daantje!!!!!

    Ik heb in 1x al je berichten gelezen! :D
    Super leuk al die verhalen en ik weet idd hoe vermoeiend het af en toe is om de tijd ervoor te nemen en je weer zo een lap tekst uit je mouw te schudden. Maar geloof me als je weer thuis bent en je leest alles zelf nog een keer terug, dan ben je blij dat je het gedaan hebt. Sommige dingen vergeet je gewoon, omdat je zoveel ziet en doet..

    Haha lache om te lezen over die "gemaakte" Amerikanen...
    Wij zitten nu op Aruba (vandaar dat ik alles in 1x heb kunnen lezen ;))en om ons heen horen we ook niet anders "wauw! This is the best salad i ever had!!!!"

    Zet hem op daar en heel veel plezier!!!!

    Ik heb me aangemeld voor de mailinglist dus vanaf nu blijf ik op de hoogte

    Xx Angelique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lakewood

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juli 2014

Chicago, here we come!

18 Juni 2014

Colorado/Chicago/Colorado

29 Mei 2014

Red Rocks

16 Mei 2014

We zijn er weer! Week 8/9/10

29 April 2014

Week 7
Daan

Volg me op mijn internship/reis door de USA! Ik garandeer geen dagelijkse update, i'll wright when i feel like it haha. Let's make it a good story!

Actief sinds 11 Maart 2014
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 8749

Voorgaande reizen:

11 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: