Eerste Werkweek/training - Reisverslag uit Glen Ellyn, Verenigde Staten van Daan Baarsen - WaarBenJij.nu Eerste Werkweek/training - Reisverslag uit Glen Ellyn, Verenigde Staten van Daan Baarsen - WaarBenJij.nu

Eerste Werkweek/training

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daan

11 Maart 2014 | Verenigde Staten, Glen Ellyn

Nou hier gaan dan! Onze eerste 'uitzending zit er aan te komen. We zijn net ingetrokken in ons appartement, wat trouwens echt heel kicke is! We 'wonen' midden in het centrum van Chicago, op michigan avenue! Vanavond dus ons eerste nachtje in het appartement en het belooft een korte te worden want sommige van de interns moeten al om 5 uur op om het vliegtuig te halen. Voor mij is het eenniets rustigere ochtend, ik blijf namelijk in Chicago. Of naja 'in Chicago', ik ga naar een suburb van Chicago, Glen Ellyn. Hier zal mijn training plaats gaan vinden en ik kan dus gewoon met de trein heen en weer.
Om de dag is heerlijk te beginnen is er net een sneeuwstorm gaande als we in de ochtend vertrekken. Ik was zo eigenwijs om me bij me besluit te houden om naar het treinstation te gaan lopen, na 25 minuten lopen kwam ik als een sneeuwman aan op het station.. Net aan de trein gehaald maar we zitten eindelijk, bloedje heet en zwetend als een aap.
Ik moest zoals afgesproken de director van de community bellen als ik in de trein zat dus zo gezegd zo gedaan, hij komt me ophalen van het treinstation.
Eenmaal aangekomen op de community en mezelf een beetje opgelapt was het tijd om aan de slag te gaan. Ohja ik was snot verkouden en liep met een verzope kop rond alsof ik net uit een uhh sneeuwstorm kwam..
De eerste dagen gingen best snel voorbij ook al maakte ik soms al dagen van 9 uur. Zo dag was ik vrij (woensdag kwam ik aan) dus zaterdagavond pakte ik weer de trein naar downtown Chicago om weer ff wat leuke dingen te doen. Hier zit ik dus nu, in het apparto en morgen is het weer tijd om terug te gaan naar de community! Slaaplekker!

  • 13 Maart 2014 - 09:06

    Lonneke:

    Goed dat je dit begonnen bent!! Wel volhouden he?! En let een beetje op je taal dyslect!!

  • 26 Maart 2014 - 18:22

    Nills:

    Howdidoedie Toppertje,

    Geweldig verhaal kanjer, leuk om te lezen.
    Maak er wat van daar, heb van Lon begrepen dat je er nu lekker op je plekkie zit.

    Hele dikke knuffel en smakkerd van de Strijboschjes

  • 15 April 2014 - 08:24

    Jolanda En Ed:

    Hey lieve Daan, leuk om je verhalen te lezen! Je hebt het naar je zin, good for you! Maar waar zijn je foto's op deze blog? We blijven je volgen. Enne...goed bezig Daan! Tot je volgende verhaal! Geniet!!!! Dikke kus v ons allemaal xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Glen Ellyn

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juli 2014

Chicago, here we come!

18 Juni 2014

Colorado/Chicago/Colorado

29 Mei 2014

Red Rocks

16 Mei 2014

We zijn er weer! Week 8/9/10

29 April 2014

Week 7
Daan

Volg me op mijn internship/reis door de USA! Ik garandeer geen dagelijkse update, i'll wright when i feel like it haha. Let's make it a good story!

Actief sinds 11 Maart 2014
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 8773

Voorgaande reizen:

11 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: