Maandag 3/10 - Reisverslag uit Glen Ellyn, Verenigde Staten van Daan Baarsen - WaarBenJij.nu Maandag 3/10 - Reisverslag uit Glen Ellyn, Verenigde Staten van Daan Baarsen - WaarBenJij.nu

Maandag 3/10

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daan

11 Maart 2014 | Verenigde Staten, Glen Ellyn

Today was a good day! Was vandaag voor het eerst een server (bediening) en heb zo van alles gedaan. We begonnen met een beetje mee kijken en alles een beetje opserveren, alweer. Daarna begon ik weer met het water en de broodjes op het bordje leggen. Daarna begon ik mee te helpen met de tray (dienblad) leeg te halen en de borden op tafel zetten. Toen nog een keer kijken hoe de bestellingen gaan en toen zelf een bestelling opgenomen. Daarna ging het eigenlijk vanzelf, meerdere tafels opgenomen en na het hoofdgerecht de desserts uitgelegd en opgenomen. Tijdens werk gooide ik hier en daar een balletje op over een gym in de buurt en kwam er zo achter dat een van de werknemers naar de zelfde gym ging als ik van plan was heen te gaan. Na het werk dus met hem mee gereden en in de gym gelijk wat van zijn vrienden ontmoet! En nog wat collega's tegen gekomen, crazy chickie haha. IK HEB EEN LIDMAATSCHAP hahaha dus ik kan weer gymme. Morgen gaan we weer en gelijk ff wat shakes halen! Morgen weer 10 uur beginnen tot 6 dus we zullen zien wat de dag brengt. Ik heb in ieder geval een 'vriend' gemaakt die me naar veel plekken wil rijden dus das cool! Moet alleen ff oppassen dat het niet te duidelijk wordt voor Jim en daarmee ook Gottfried.. want dan benne we de sjaak denk ik, we zien wel.
Dit was 'm weer voor vandaag, mazzel.

  • 12 Maart 2014 - 21:06

    Loes:

    Hoi mop wat een fans heb jij ik zie de stand op 68 staan. Lekker dat je weer aan het sporten bent lekker bezig zijn. Ik ga kijken of ik dit bericht verstuurt krijg even je zus bellen.


    De groetjes van je omkeren.

  • 13 Maart 2014 - 23:01

    Guido:

    Hee Daan,

    Gelukt het email adres hierboven is van de ipad we hebben ook nog g.lanzaat@upcmail.nl, voor het facetimen eventueel.
    Tof dat je me effe gebeld heb, nog een prettige dag en we spreken elkaar snel weer.
    Groeten Noa, Luna, Fay, Edmee en Guido

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Glen Ellyn

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juli 2014

Chicago, here we come!

18 Juni 2014

Colorado/Chicago/Colorado

29 Mei 2014

Red Rocks

16 Mei 2014

We zijn er weer! Week 8/9/10

29 April 2014

Week 7
Daan

Volg me op mijn internship/reis door de USA! Ik garandeer geen dagelijkse update, i'll wright when i feel like it haha. Let's make it a good story!

Actief sinds 11 Maart 2014
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 8757

Voorgaande reizen:

11 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: